اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فیلم|حضور پررنگ نیروهای بسیجی در یاری‌رساندن به سیل‌زدگان ابرکوهی

فرمانده سپاه ابرکوه گفت: نیروهای بسیجی از اولین ساعات روان شدن سیلاب‌ها و وقوع سیل در روستای فیروزآباد در کنار آسیب دیدگان بوده و با حضور خود ضمن دلگرمی دادن به آنان، در کاهش خسارات احتمالی تأثیرگذار بودند.

فیلم|حضور پررنگ نیروهای بسیجی  در یاری‌رساندن به سیل‌زدگان ابرکوهی

سرهنگ پاسدار مهدی ابرقویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: خداوند در روزهای گذشته نزول رحمت و نعمت الهی را به مردم شهرستان ابرکوه ارزانی داشت. البته این بارش‌ها به همراه خود خساراتی نیز برای اهالی شهرهای ابرکوه، مهردشت و به‌ویژه روستاها در پی داشت.

وی افزود: در پی وقوع آب‌گرفتگی در معابر و منازل مردم، در ساعات اولیه نیروهای جهادی و بسیجی وارد عمل شده تا در حد توان به شهروندان خدمت‌رسانی کرده و میزان خسارات احتمالی را کاهش دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، اذعان کرد: متأسفانه میزان خسارت مالی در برخی مناطق بالا بوده و تعدادی از منازل دچار آب‌گرفتگی شده و عملاً برخی از آن‌ها قابل سکونت نیست. همچنین خسارت‌هایی نیز به معابر عمومی چه در روستاها و چه در مراکز شهری شاهد بودیم.

سرهنگ ابرقویی تصریح کرد: شب گذشته به محض اعلام خبر وقوع سیل در روستای فیروزآباد، بسیجیان وارد عمل شده و با حداقل تجهیزات و امکانات کمک شایانی از جمله نجات دام ها، تخلیه خانه‌ها، انتقال وسایل خانه‌های آب‌گرفته به نقاط دیگر، مسدود کردن راه‌های ورود آب به خانه‌ها و ... را انجام دادند.

فرمانده سپاه حضور به موقع نیروهای بسیجی و مردمی را موجب کاهش حجم خسارت‌ها دانست و یادآور شدخاطرنشان کرد: حضور مسئولین ارشد شهرستان، بخشداران، شهرداران و دهیاران، هلال احمر و نیروی انتظامی در مناطق مختلف موجب دلگرمی مردم و تسریع در روند رفع آب‌گرفتگی‌ها شد.

وی گفت: در ادامه این حوادث و در روزهای آتی نیروهای بسیجی در کنار مردم بوده و پا به پای سیل‌زدگان به آنان در عبور از این معضلات یاری خواهند رساند.

انتهای پیام/ف/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول